تبلتی با سرعت عملکرد بالا

بازار دیجیتال- در حالی بازار تبلت‌ها هر روز رونق بیشتری می‌گیرد که شرکت‌های بیشتری برای کسب سهم بیشتر از این بازار، محصولات جدیدی را به بازار معرفی می‌کنند. شرکت Spice هم یکی از این تولیدکنندگانی است که به تازگی تبلتی را با مدل Mi-۷۲۰ به بازار معرفی کرده است. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۲/۲ بوده و از پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی Qualcomm بهره می‌برد. به این ترتیب، وبگردی با استفاده از این تبلت سریع‌تر خواهد بود. این محصول مجهز به نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۷ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت از GSM پشتیبانی می‌کند و به این دلیل می‌تواند مانند یک موبایل هوشمند عمل کند و با استفاده از سیم‌کارت در داخل آن امکان برقراری تماس را هم به کاربرانش بدهد.

این تبلت مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno ۲۰۰ بوده و دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو برای ویدئو چت است. این تبلت مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را به کاربرانش می‌دهد. کاربران این تبلت امکان اجرای فایل‌های موسیقی، ویدئو و متنی را با فرمت‌های مختلف داشته و می‌توانند فایل‌هایی مانند Excel، PPT و PDF را به راحتی اجرا کنند.

این تبلت با پشتیبانی از HTML و Adobe Flash امکان مرور وب با سرعت مناسب را به کاربرانش می‌دهد. شرکت Spice اعلام کرده است که این محصول را به زودی به بازار عرضه می‌کند. با این حال، اما زمان و قیمت عرضه دقیق این محصول هنوز اعلام نشده است.