بازار دیجیتال- کولر مستر از عرضه یک کیس جدید به بازار در آینده نزدیک خبر داد. بر اساس اعلام شرکت دریا کامپیوتر، کیس Cooler Master Cosmos II که ابعادی برابر کیس cosmos ۱۰۰۰ دارد به رنگ سیاه بوده و دارای تعداد زیادی درگاه‌های I/O در قسمت جلویی است.

تجهیز به پورت‌هایUSB ۳.۰, eSATA و همچنین کلید‌های لمسی به همراه چراغ‌های نمایشگر و کاور پوشاننده‌ای که در جلوی کیس قرار گرفته، امکان اتصال بدون ابزار سه درایو ۲۵/۵ اینچی و ۲ درایو ۵/۳ اینچی به‌علاوه ۱۱ درایو در داخل کیس از ویژگی‌های این کیس است. قابلیت نصب راحت درایو‌های SSD نیز در این بخش گنجانده شده است.

در محل قرار گیری منبع تغذیه در این کیس نیز از پد‌های ضد لرزش و به همراه منفذی بزرگ برای تهویه فن‌پاور در نظر گرفته شده است. نصب راحت مادربوردهایی با ابعاد ساخت XL-ATX و ۱۰ شکاف توسعه‌دهنده، فضای خالی ایجاد شده مناسب برای نصب فن در قسمت سوکت پردازنده حتی برای نصب مادربوردهای دو سوکته که قابلیت نصب دو پردازنده را روی خود دارند و حفره‌هایی برای لوله‌های سیستم واتر کولینگ و نصب انواع فن از دیگر قابلیت‌های پیشرفته اینکیس است.

قرار است این کیس در ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر به بازار عرضه شود. محصولات کولرمستر توسط دریا کامپیوتر در ایران عرضه و گارانتی می‌شود.