ویدئو پروژکتورها و مانیتورهایی برای کاربران مختلف

بازار دیجیتال- شرکت ViewSonic به تازگی محصولات جدیدی را به بازار انواع دستگاه‌های دیجیتال و الکترونیکی مصرفی معرفی کرده است. این شرکت سه دستگاه ویدئو پروژکتور را به بازار معرفی کرده که همه مجهز به ورودی‌های HDMI هستند. مدل PJD۵۱۳۳ یکی از این ویدئو پروژکتورها است که تصاویر را با وضوح SVGA و برابر ۶۰۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه تصاویر را با شدت روشنایی ۲۷۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۳۰۰۰ نمایش می‌دهد. طراحی این دستگاه باریک و سبک است. این محصول امکان زوم اپتیکال تا ۱/۱ برابر را داشته و قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را به کاربرانش می‌دهد.

ویدئو پروژکتور مدل PJD۵۲۳۳ یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت است که تصاویر را با وضوح XGA و برابر ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل نمایش می‌دهد. تصاویر را نمایش داده شده توسط این دستگاه شدت روشنایی ۲۷۰۰ انسی لومن داشته و کنتراست آنها برابر ۱ به ۳۰۰۰ است. این محصول مبتنی بر تکنولوژی DLP بوده و با فرکانس ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند. این در حالی است که این محصول امکان نمایش ویدئوهای HD را هم به کاربرانش می‌دهد.

PJD۵۵۲۳w هم دستگاه ویدئو پروژکتور جدید دیگری از این شرکت است که برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های با کیفیت انتخاب مناسبی خواهد بود. این دستگاه هم تصاویر را با شدت روشنایی ۲۷۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۳۰۰۰ نمایش می‌دهد. این تصاویر با وضوح WXGA و برابر ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل نمایش داده می‌شوند. این دستگاه همچنین امکان سازگاری با تصاویر HD را داشته و با فرکانس ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند. شرکت ViewSonic اعلام کرده است که این ویدئو پروژکتورهای جدیدش را به تازگی و با قیمت ۵۳۹ دلار برای مدل PJD۵۱۳۳، قیمت ۶۷۹ دلار برای مدل PJD۵۲۳۳ و قیمت ۸۴۹ دلار برای مدل PJD۵۵۲۳w به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسند.

علاوه بر این‌ها شرکت ViewSonic دو دستگاه مانیتور جدید را هم به بازار معرفی کرده است. این مانیتورها که برای کاربران حرفه‌ای و گرافیست‌ها طراحی و تولید شده‌اند با مدل‌های VG۲۷۳۲m-LED وVP۲۷۶۵-LED به بازار معرفی شده‌اند. هر دو این مانیتورها اندازه ۲۷ اینچی داشته و تصاویر را با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند. طراحی این مانیتورها باریک بوده و امکان تماشای تصاویر با زاویه دید ۱۷۸ درجه را هم به کاربرانشان می‌دهند.

این دو محصول تصاویر را با شدت روشنایی ۳۰۰ انسی‌لومن و کنتراست ۱ به ۲۰۰۰۰۰۰۰ برای کاربران خودشان نمایش می‌دهند.

هر دو این محصولات دارای اسپیکرهای داخلی و مخفی بوده و از عملکردی با مصرف انرژی پایین بهره می‌برند. شرکت ViewSonic اعلام کرده است که این محصولات جدید از هفته آینده و با قیمت ۴۲۹ دلار برای مدل VG۲۷۳۲m-LED و ۵۷۹ دلار برای مدل VP۲۷۶۵-LED به بازار عرضه شده‌اند و به فروش می‌رسند.