سریع‌ترین کارت گرافیک سری TOXIC

بازار دیجیتال- سافایر کارت گرافیک جدیدی در سری TOXIC به نام SAPPHIRE HD ۶۹۵۰ TOXIC Edition که سریع‌ترین کارت گرافیک در دسته خود است را عرضه کرد. SAPPHIRE HD ۶۹۵۰ TOXIC Edition با سرعت پردازشگر گرافیکی ۸۸۰ مگاهرتز و حافظه‌ای با سرعت ۱۳۰۰ مگاهرتز که پهنای باند موثری برابر با ۵/۲ Gb/sec دارد سریع‌ترین کارت گرافیک مدل HD ۶۹۵۰ در بازار جهان است.

این کارت گرافیک که دارای PCB متفاوت و ویژه‌ای نسبت به سایر کارت‌های گرافیک است، قسمت مدار تغذیه این کارت VRM از دیجیتال بوده و دارای دو کانکتور برق ۶ و ۸ پین است. همچنین در این کارت گرافیک اورکلاک شده از سیستم خنک‌کنندگی با فن‌آوری VPAOR که در انحصار سافایر می‌باشد استفاده شده است و کارکرد بدون وقفه با دمای فعالیت مناسب را برای آن فراهم ساخته است. مانند کارت گرافیک استانداردHD ۶۹۵۰ کارت گرافیک SAPPHIRE HD ۶۹۵۰ TOXIC با استفاده از ۱۴۰۸ پردازشگر جریانی و ۸۸ واحد سایه زنی، تمامی قابلیت‌های DX ۱۱ را با قدرت به اجرا درمی‌آورد. وجود دو بایوس به کاربران این امکان را می‌دهد تا با داشتن بایوس جداگانه پروفایل و تنظیمات جداگانه‌ای را مورد استفاده قرار دهند. شرکت سافایر با ساخت برنامه پرقدرت TriXX نیز دسترسی کاربر را برای افزایش سرعت هسته گرافیکی و حافظه و لتاژها آزاد گذاشته است تا علاوه بر تنظیم بتواند هر یک از قسمت‌ها را نیز زیر نظر و کنترل خود داشته باشد.

SAPPHIRE HD ۶۹۵۰ TOXIC از نســـــل ســـوم UVD) Unified Video decoder) که بار پردازش را از روی پردازنده مرکزی سیستم برای رمزگشایی فایل‌های تصویری Blu-ray که از کدک های تصویری VC-۱ و H.۲۶۴ و همچنین Mpeg می‌کاهد بهره برده است.

SAPPHIRE HD ۶۹۵۰ TOXIC قادر به رمزگشایی همزمان دو تصویر ویدئویی ۱۰۸۰p HD می‌باشد و همچنین از مد Windows Aero و با وجود درگاه HDMI ۱.۴a سیستم Stereoscopic ۳D قابل استفاده است.

کارت‌های گرافیک سافایر توسط دریا کامپیوتر عرضه و گارانتی می‌شوند.