کیبورد ویژه برای iPad 2

بازار دیجیتال- تایپ کردن روی نمایشگرهای لمسی واقعا کار ساده‌ای نیست و به همین دلیل هم مشکل اصلی کاربران محصولاتی مانند تبلت‌ها همین موضوع تایپ کردن است. حتی iPad۲ هم این مشکل را برای کاربرانش ایجاد می‌کند. با این حال اما شرکت Belkin به تازگی یک محصول جدید را برای برطرف کردن این مشکل به بازار معرفی کرده است.

این کیبورد که با نام Folio به بازار معرفی شده است طراحی به صورت یک کیس مخصوص iPad دارد. این کیبورد مبتنی بر استاندارد QWERTY بوده و کلیدهای آن از جنس پلاستیک سخت هستند که کار تایپ کردن را راحت‌تر می‌کنند. این در حالی است که اندازه این کلیدها طوری طراحی شده است که کار با آن برای کاربران مختلف امکان پذیر است. این کیبورد دارای کلیدهای ویژه و کاربردی برای گوش دادن به موسیقی، کپی و نسخه‌برداری کردن از یک متن است تا به این ترتیب کار با این تبلت را راحت‌تر بکند.

طراحی بدنه این کیبورد بسیار باریک و سبک است و طراحی کیس مانند آن به کاربران اجازه می‌دهد تا هر دو کیبورد و iPad۲ را در داخلی این کیس قرار بدهند. این کیس ضد ضربه بوده و کیبورد آن دارای یک پورتmicro USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و شارژ شدن همزمان است. این کیبورد در هر بار شارژ امکان کار مداوم تا ۶۰ ساعت را به کاربرانش می‌دهد.

شرکت Belkin اعلام کرده است که این محصول جدید و جالب را به تازگی و با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.