بازار دیجیتال- شرکت Acer به تازگی یک دستگاه ویدئو پروژکتور جدید را به بازار معرفی کرده است. این دستگاه که با مدل S۵۲۰۱M رونمایی و معرفی شده است، دارای یک قلم هوشمند است که امکان نوشتن مستقیم روی تصویر پخش شده از طریق این دستگاه را می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند تعامل مناسبی با محتوای پخش شده توسط این دستگاه را داشته باشند و به همین دلیل این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای اهداف آموزشی باشد. این دستگاه امکان پخش تصاویر از حداقل فاصله ۲/۱۹ اینچی و حداکثر فاصله ۴/۳۷ اینچی را دارد. این ویدئو پروژکتور تصاویر را با شدت روشنایی ۳۰۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۴۵۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. S۵۲۰۱M قابلیت پخش تصاویر با وضوح تصویر UXGA و برابر ۱۲۰۰×۱۶۰۰ پیکسل را داشته و امکان نمایش تصاویر به صورت سه بعدی و با سرعت ۲۴ فریم در هر ثانیه را هم دارد. با استفاده از قلم هوشمند این دستگاه کاربران می‌توانند بخش‌های مورد نظر را برجسته کرده و حتی اطلاعات جدید و بیشتری را روی تصویر نوشته و به آن اضافه کنند.

این محصول همچنین دارای امکان ارتباطی Wi-Fi بوده و از پورت‌های HDMI، USB، mini USB، Composite، Component، S-Video و mini DIN بهره می‌برد.

شرکت Acer اعلام کرده است که این ویدئو پروژکتور جدیدش را به زودی و با قیمت ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.