کامپیوترهای چند کاره برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- بازار کامپیوترهای چند کاره در ماه‌های اخیر حسابی داغ شده است و به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده مختلف به دنبال طراحی و تولید این محصولات برای کسب سهم خود از این بازار رقابتی هستند. شرکت Lenovo هم یکی از این شرکت‌های تولید کننده است که به تازگی دو کامپیوتر چند کاره تمام لمسی سه بعدی را به بازار معرفی کرده است.

این دو کامپیوتر از سری IdeaCenter و با مدل‌های B۳۲۰ و B۵۲۰ به بازار معرفی شده‌اند.

کامپیوتر مدل B۵۲۰ دارای نمایشگر بدون فریم ۲۳ اینچ بوده و امکان نمایش تصاویر به صورت سه بعدی را هم دارد. این محصول طراحی مدرن و جدیدی داشته و از یک کیبورد بی سیم و یک ماوس سه کاره برای انجام بازی‌های کامپیوتری هم بهره می‌برد. این محصول دارای پردازنده Core i۷ شرکت Intel بوده و از هارد ۲ ترابایتی بهره می‌برد. رم این دستگاه ۴ گیگابایتی DDR۳ بوده و کارت گرافیک آن مدلGeForce GT-۵۵۵M شرکت Nvidia است.

این کامپیوتر همچنین از یک DVD reader/write، پورت USB ۲.۰، پورتUSB ۳.۰ و کارتخوان هم بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به یک اسپیکر پنج کاناله هم بوده و دارای وب کم HD هم هست.

کامپیوتر چند کاره مدل B۳۲۰ هم دارای نمایشگر LED تمام لمسی با اندازه ۲۰ اینچ و از یک رم ۲ گیگابایتی DDR۳ هم بهره می‌برد. هارد دیسک این محصول ۵۰۰ گیگابایتی بوده و پردازنده آن مدل Sandy Bridge Dual Core G۶۲۰ از شرکت Intel است.

با تمام اینها اما شرکت Lenovo هنوز زمان و قیمت عرضه این کامپیوترهای چند کاره را اعلام و منتشر نکرده است.