واکمن‌های جدید هماهنگ با روحیات کاربر

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی سری جدید از موزیک پلیرهای پرطرفدار Walkman خودش را با مدل‌های NWZ-A۸۶۰ از سری A، NWZ-S۷۶۰BT از سری S و NWZ-E۴۶۰ از سری E به بازار معرفی کرده است. این محصولات جدید طراحی مدرن و جالبی داشته و با استفاده از نرم‌افزار Media Go امکان انتقال فایل‌های موسیقی و ویدئو را به راحتی برای کاربرانشان فراهم می‌آورند. این پلیرها صدا را با کیفیت مناسبی پخش می‌کنند و از تکنولوژی SensMe بهره می‌برد که با استفاده از آن فایل‌های موسیقی را براساس حالت روحی کاربر به صورت خودکار پخش می‌کنند. این دستگاه‌ها تقریبا همه فرمت‌های صوتی و ویدئویی را پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب کاربران مشکلی برای گوش دادن به موسیقی و ویدئوهای مختلف نخواهند داشت.

مدل NWZ-E۴۶۰ در پنج رنگ متنوع مشکی، قرمز، آبی، سبز و صورتی طراحی شده و باتری آن امکان پخش مداوم ۵۰ ساعت موسیقی، ویدئو، عکس و رادیو را به کاربرانش می‌دهد. باتری این دستگاه لیتیومی بوده و از یک کابل USB هم بهره می‌‌برد. مدل NWZ-A۸۶۰ هم مجهز به سیستم اشتراک‌گذاری عکس بی‌سیم، نمایشگر تمام لمسی و بلوتوث بوده و از آمپلی فایر هم برای ارتقای کیفیت صدا بهره می‌برد. نمایشگر ۸/۲ اینچی این دستگاه تصاویر را با وضوح مناسب WQVGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

مدل NWZ-S۷۶۰BT که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است، امکان گوش دادن به موسیقی به صورت بی‌سیم را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. هدفون‌های این دستگاه امکان کار کردن با بلوتوث و به صورت بی‌سیم را هم دارند و به این دلیل می‌تواند به راحتی با اسپیکرهای بی‌سیم و سیستم‌های پخش خودروها هم هماهنگ بشود.

شرکت Sony اعلام کرده است که این محصولات جدیدش را از ماه سپتامبر آینده و با قیمت ۱۴۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایتی NWZ-S۷۶۰BT، ۲۱۹ دلار و ۱۷۹ دلار به ترتیب برای مدل‌های ۱۶ و ۸ گیگابایتی NWZ-A۸۶۰ و بالاخره ۷۹ دلار، ۸۹ دلار و ۱۰۹ دلار به ترتیب برای مدل‌های ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی NWZ-E۴۶۰ به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد می‌رساند.