سهم بزرگ کارتریج‌های تقلبی در بازار

بازار دیجیتال- با وجودی که تا کنون اعتراض‌های زیادی به عرضه کارتریج‌های تقلبی شده است و تلاش‌های گاه و بی‌گاهی هم برای رفع این معضل صورت گرفته است، اما شاهد هستیم که این کالاهای تقلبی به وفور در بازار موجودند و به راحتی خرید و فروش می‌شوند.

فعالان بازار می‌گویند علت عرضه گسترده این کالاها، تمایل مصرف‌کنندگان به خرید این کارتریج‌هاست. در رابطه با بازار خرید و فروش این کالاها گفت‌وگویی با صائبی، یکی از فعالان بازار داشتیم که می‌خوانید:

از بازار کارتریج چه خبر؟ در بازار مشاهده می‌شود که هنوز نمونه‌های تقلبی سهم بزرگی از آمار فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

بله درست است. متاسفانه تلاش‌هایی که برای جلوگیری از عرضه این کارتریج‌ها شده بود نتیجه نداده است و سهم بزرگی از بازار کارتریج در اختیار نمونه‌های تقلبی است.

فعالان بازار می‌گویند، خواست و تمایل مصرف‌کنندگان به استفاده از این کارتریج‌ها باعث شده است که تلاش‌هایی که برای جمع‌آوری این نمونه‌های تقلبی شده است بی‌نتیجه بماند. نظر شما چیست؟

بله درست است. اگر در بازار تقاضا برای این کارتریج‌ها نباشد، سرمایه‌گذاری برای این کالاهای تقلبی غیرمنطقی می‌شود. ولی در حال حاضر اکثر مردم مایلند بابت خرید یک کالای ارزان قیمت هزینه کنند تا کالای گران‌قیمت.