قاب عکس‌های دیجیتالی مبتنی بر تکنولوژی HD

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی جدیدترین قاب عکس‌های دیجیتالی خودش را از سری S به بازار معرفی کرده است. این محصولات جدید همه قابلیت نمایش فایل‌های ویدئویی با فرمت HD را داشته و از حافظه داخلی ۲ گیگابایتی بهره می‌برند.

این قاب عکس‌های دیجیتالی امکان نمایش ویدئوها با فرمت‌های AVCHD و Mp۴ را داشته و از نمایشگر LCD با پس زمینه LED بهره می‌برند.

این محصولات دارای یک پورت USB برای اتصال به محصولات دیجیتال دیگر بوده و امکان سازگاری با کارت‌های حافظه SD، SDHC، SDXC و Memory Stick PRO duo را هم دارند. این دستگاه‌ها عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG و RAW را نمایش می‌دهند.

این محصولات جدید امکان اجرای موسیقی با فرمت‌های رایج مانند mp۳، AAC و PCM را هم داشته و به این ترتیب کاربران می‌توانند از دیدن عکس‌هایشان با موسیقی دلخواه خود لذت ببرند.

قاب عکس‌های دیجیتالی جدید Sony در سه اندازه مختلف ۷، ۸ و ۱۰ اینچی طراحی و تولید شده ‌اند و قرار است ماه سپتامبر با قیمت ۱۲۰ دلار برای مدل ۷ اینچی DPF-HD۷۰۰، قیمت ۱۴۰ دلار برای مدل ۸ اینچی DPF-HD۸۰۰ و قیمت ۱۷۰ دلار برای مدل ۱۰ اینچی DPF-HD۱۰۰۰ به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسند.