به تازگی مشخص شده است که روزنامه‌نگاران روزنامه ساندی میرر هم در رسوایی مربوط به هک‌کردن گوشی‌های تلفن همراه شهروندان انگلیسی دخالت داشته‌اند. روزنامه‌نگاران شاغل در این روزنامه در سال‌های گذشته چندین بار به پیام‌های صوتی هنرمندان و اشخاص مشهور در این کشور گوش کرده بودند تا بتوانند به جزئیات جنجالی مربوط به زندگی آنها پی ببرند و از آنها برای انتشار اخبار و گزارش‌های جنجالی و پرفروش‌تر کردن روزنامه خود استفاده کنند.

دو بازیگر زن به نام‌های لیز‌هارلی و لزلی آش و همین طور فوتبالیست مشهور ریو فردیناند از جمله افرادی هستند که گوشی‌هایشان توسط روزنامه‌نگاران دیلی میرور هک شده و جزئیات زندگی خصوصی آنها به همین شیوه افشا شده است. یکی از روزنامه‌نگاران سابق دیلی میرور گفته است که هک کردن گوشی‌های مردم در این روزنامه هر روز اتفاق می افتاده است.

وی با بیان خاطره‌ای در این مورد گفته است: یک روز عصر در اتاق خبر بودم که دیدم گوشی لیز‌هارلی هک شده و یکی از همکارانم دارد به پیام‌های تلفن همراه او گوش می‌دهد و از روی آنها یادداشت برمی‌دارد. آن روز پنج‌شنبه بود و همکارانم تلاش می‌کردند اطلاعات تکمیلی برای کامل کردن خبر خود جمع‌آوری کنند.