اسپیکر بی‌سیم با قدرت پخش بالا

بازار دیجیتال- بهتر است فکر سیم‌های مختلف و رنگارنگ محصولات دیجیتال را از سرتان بیرون کنید. شرکت Sonos به تازگی اسپیکر جدید بی‌سیمی را با مدل System Play۳ به بازار معرفی کرده است. این اسپیکر در واقع سه بلندگوی مجزا در داخلی یک محفظه است که صدا را با کیفیت مناسبی پخش می‌کند و برای استفاده در اتاق نشیمن هم مناسب است. این اسپیکر مبتنی بر تکنولوژی Wi-Fi بوده و به راحتی می‌تواند برنامه‌های رادیوی آنلاین را پخش کند و به این ترتیب کاربران می‌توانند به موسیقی دلخواه‌شان در هر جایی و به‌صورت آنلاین گوش کنند.

این دستگاه همچنین می‌تواند به صورت آنلاین با اسپیکرهای دیگر هم هماهنگ شده و شبکه‌ای از اسپیکرها را برای پخش بهتر موسیقی به وجود بیاورد. نرم‌افزار ویژه این دستگاه برای موبایل‌های هوشمند آندرویی و iPhone امکان اتصال آنها را هم فراهم می‌آورد. این دستگاه دارای سه آمپلی‌فایر D بوده و از سه بلندگوی داخلی هم بهره می‌برد.

این اسپیکر ابعاد کوچکی داشته و به راحتی با دیگر لوازم خانه یا اتاق هماهنگ می‌شود. ابعاد این اسپیکر برابر ۱۳۲×۲۶۸×۱۶۰ میلیمتر بوده و وزن آن به ۶/۲ کیلوگرم می‌رسد. شرکت Sonos اعلام کرده است که این اسپیکر جدیدش را به زودی و با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.