یک دوربین کامپکت جدید با صفحه نمایش لمسی

بازار دیجیتال- مدل IXUS ۳۱۰ HS دوربین صفحه لمسی کانن است که میهمان بازار داخلی نیز شده است. اگر چه شاید تجهیز دوربین به نمایشگر لمسی مورد علاقه خیلی از عکاسان نباشد و فکر کنید چنین فناوری در یک دوربین چندان مورد نیاز نیست و فقط روی قیمت آن می‌افزاید. اما با این حال در سال ۲۰۱۱ شاهد این هستیم که بسیاری از تولیدکنندگان روی مدل‌هایی از دوربین‌های خود از این فناوری استفاده کرده‌اند که مدل IXUS ۳۱۰ HS هم از دسته این دوربین‌ها است که علاوه بر تجهیز به صفحه نمایش لمسی، قابلیت‌های فنی بالایی نیز دارد.

IXUS ۳۱۰ HS دوربین کامپکت پیشرفته دیگری از کانن است که به دلیل بهره بردن از فناوری‌ها و امکانات پیشرفته می‌تواند نظر‌ها را به خود جلب کند.

تجهیز به سنسور ۱/۱۲ مگاپیکسلی Back illuminated CMOS، لنز واید ۲۴-۱۰۵ میلی‌متری با توانایی زوم ۴/۴ برابر، بیشینه‌ گشودگی دیافراگم F/۲.۰، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت ۴/۳ فریم بر ثانیه با فرمت JPEG و در رزولوشن کامل و... برخی از ویژگی‌های این دوربین کامپکت است.

توانایی ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p Full HD با صدای استریو و خروجی HDMI، ضبط ویدئویی Super Slow Motion با توانایی فیلمبرداری ۲۴۰ فریم بر ثانیه، تجهیز به نمایشگر لمسی۳/۲ اینچی، تجهیز به شوتینگ مودهای Av و Tv برای عکاسی در حالت اولویت دیافراگم و اولویت شاتر (مناسب عکاسان حرفه‌ای) از سایر ویژگی‌های این دوربین است. کانن این دوربین را در رنگ‌های نقره‌ای، قهوه‌ای، طلایی و صورتی به بازار عرضه کرده است. این دوربین همچنین توانایی ضبط ویدئویی Full HD را نیز دارد و همانند دوربین‌های Sony Cybershot در گوشه و بالای تصویر یک دکمه قرمز رنگ Record برای شروع و قطع ضبط ویدئویی وجود دارد. این دوربین با قیمتی حدود ۴۰۵ هزار تومان و با ضمانت نورنگار به بازار عرضه شده است.