بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی دستگاه ویدئو پروژکتور جدیدش را به بازار معرفی کرده است. این دستگاه که با مدل W۱۱۰ به بازار معرفی شده از نوع DLP است و می‌تواند تجربه دیدن فیلم‌ها به صورتی که در سینما پخش می‌شود را به کاربرانش بدهد. این دستگاه به راحتی با اتصال به سرویس‌های DTH می‌تواند تصاویر برنامه‌های تلویزیونی را پخش کند. این ویدئو پروژکتور جدید مبتنی بر تکنولوژی full HD بوده و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. سیستم ارتقای کیفیت اپتیکال تصویر در این دستگاه باعث می‌شود که شدت روشنایی تصاویر پخش شده در این دستگاه به ۲۰۰۰ انسی لومن برسد و کنتراست آن‌ها برابر ۱ به ۴۵۰۰ باشد.

پروژکتور W۱۱۰ دارای پردازنده تصویر ۱۰ بیتی بوده و از محو شدگی تصویر در بعضی نقاط جلوگیری می‌کند و امکان نمایش بیش از یک میلیون رنگ را دارد. سیستم مدیریت رنگ در این دستگاه امکان تنظیم شدت روشنایی، کنتراست و سفیدی را به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه دارای تکنولوژی SRS WOW HD Sound است که صدا را با کیفیت مناسبی از اسپیکرهای ۱۰ واتی این دستگاه برای کاربرانش پخش می‌کند.

این دستگاه همچنین با استفاده از پورت HDMI خودش امکان اتصال به دیگر دستگاه‌های چند رسانه‌ای را به کابرانش می‌دهد. این شرکت اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور جدیدش را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. با این حال اما هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نیست.