بازار دیجیتال- در حالی بازار انواع تبلت‌ها رونق بیشتری می‌گیرد، محصولات جدید هر روز روانه این بازار می‌شوند. شرکت Evolio Neura به تازگی تبلت جدیدش را به بازار معرفی کرده است. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل‌آندروید بوده و از پردازنده Tegra ۲ شرکت Nvidia بهره می‌برد. پردازنده دو هسته‌ای این شرکت با سرعت یک گیگاهرتز کار می‌کند و رم این دستگاه با حافظه یک گیگابایتی و از نوع DDR۲ است. نمایشگر HD این تبلت از نوع LCD با پس زمینه LED و اندازه ۷/۹ اینچ است که تصاویر را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. این تبلت دارای پورت‌های USB، LAN و HDMI بوده و از امکانات ارتباطی wi-fi، بلوتوث و مودم ۳G هم بهره می‌برد.

این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه آن را تا ۳۲ گیگابایت و با استفاده از کارت‌های حافظه micro SD در اختیار دارند. این دستگاه امکان اجرای تمام وب‌سایت‌های مبتنی بر فلش را داشته و امکان دسترسی به نرم‌افزارهای رایگان زیادی را به کاربرانش می‌دهد.

این تبلت جدید دارای میکروفن داخلی و دو اسپیکر یک واتی است و از GPS و یک دوربین ۲/۱ مگاپیکسلی در جلوه هم بهره می‌برد. این تبلت با ابعادی برابر ۱×۱۹×۲۵ میلیمتر بوده و وزن آن به ۷۸۰ گرم می‌رسد.

تبلت جدید Evolio Neura قرار است از روز ۲۵ جولای به عرضه عمومی برسد. با این حال اما هنوز قیمت عرضه این محصول مشخص نشده است.