اسپیکر جیبی برای طرفداران موسیقی

بازار دیجیتال- این روزها بازار اسپیکرهای کوچک و قابل حمل حسابی داغ شده است. این اسپیکرها به دلیل آنکه به راحتی به دیگر محصولات پخش موسیقی قابل حمل متصل شده و صدا را با کیفیت مناسبی پخش می‌کنند، پرطرفدار شده‌اند. حالا به تازگی یک اسپیکر قابل حمل با نام Cyber Snipa Sonar به بازار معرفی شده است که انتظار می‌رود مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی قرار بگیرد. این محصول طراحی کامپکت و کوچکی داشته و با یک باتری لیتیومی کار می‌کند که در هر بار شارژ می‌تواند تا ۴ ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند.

این اسپیکر کوچک به راحتی در جیب یا دست کاربران جا می‌شود و به این دلیل حمل و جا به جایی آن راحت است. این محصول با تمام دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی از برندهای مختلف سازگاری دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفرهای تابستانه باشد. این دستگاه با وجود طراحی و ظاهر کوچکش اما صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش و منتشر می‌کند و به این دلیل انتظار می‌رود مورد استقبال کاربران و خریداران قرار بگیرد.

این اسپیکر دارای یک پورت USB برای اتصال به دستگاه‌های دیگر و البته شارژ همزمان از طریق کامپیوترهای شخصی است. اگر شما هم به داشتن این محصول جالب علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که این اسپیکر کوچک با قیمت ۳۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد.