ماوسی با پد اسکرول لمسی

بازار دیجیتال- شرکت Microsoft به تازگی جدیدترین لوازم جانبی خود را برای کاربران کامپیوترهای شخصی به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع ماوسی با نام Explorer Touch است که به تازگی معرفی شده است و امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این ماوس مبتنی بر تکنولوژی BlueTrack این شرکت بوده و مانند محصولات قبلی و مشابه امکان کار با ماوس روی سطوح مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول دارای پنج کلید کاربردی بوده و کار با آن برای هر دو کاربران راست و چپ دست راحت است. نکته جالب در طراحی این ماوس مجهز بودن آن به کلید اسکرول لمسی است. به این ترتیب کاربران این ماوس به جای کلیدهای اسکرول چرخشی معمول، با یک پد لمسی کوچک مواجه هستند و به راحتی با سرعت بیشتر می‌توانند با آن کار کنند.

واکنش این ماوس در برابر کار با اسکرول لمسی آن ویبره خفیفی است برای آنکه کاربر از درستی عملکرد آن مطمئن شود. این ماوس دارای یک دستگاه دریافت کننده USB است که آن را به یک ماوس بی سیم و راحت تبدیل می‌کند.

شرکت Microsoft اعلام کرده است که این ماوس جدیدش را از آخر ماه جولای و با قیمت ۷۰ پوند ابتدا به بازار انگلستان و سپس بازار کشورهای دیگر عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.