تلفن ثابت تصویری ۱۵ روزه واگذار می‌شود
موبنا- مدیرعامل یکی از اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت از آغاز واگذاری تلفن ثابت تصویری با برند تجاری الو ایران خبر داد و گفت: تلفن‌های تصویری 15 روز پس از ثبت نام به متقاضیان ارائه می‌شود.

منصور کبیری رهنی با بیان اینکه واگذاری نسل جدید تلفن‌های ثابت با برند الو ایران در سطح ایران واگذار می‌شود، اظهار داشت: استفاده از این نوع خطوط تلفن ثابت «نیازمند دارا بودن خطوط اینترنت پرسرعت از سوی مشترک و گوشی‌های مخصوص این خطوط است.»
وی گفت: در همین حال مشترکان تهرانی می‌توانند برای در یافت و ثبت نام این نوع خطوط به دفاتر خدمات ارتباطی سراسر تهران مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه با ارائه این نوع تلفن به مشترکان، امکان دریافت تصویر درحین مکالمه به طور همزمان و گیم‌های گروهی از تلفن ثابت فراهم می‌شود، بیان کرد: تعرفه این نوع خطوط همانند تلفن ثابت فعلی است و پس از ثبت نام طی ۱۵ روز این خطوط به متقاضیان واگذار می‌شود.
کبیری رهنی با بیان اینکه این نوع خطوط به دو صورت به مشترکان ارائه می‌شود، اظهار داشت: در نوع اول به صورت خطوط عادی ارائه می‌شود و با استفاده از یک دستگاه مبدل به شبکه اینترنت، اینترانت و آی پی قابل ارائه است و نوع دیگر خطوط از ابتدا به صورت ای پی بیس ارائه می‌شود.
تلفن ثابت هوشمند قابلیت مکالمه تصویری، تماس داخلی رایگان بین مشترکان، ارسال پیام کوتاه، قابلیت جابه‌جایی، کنفرانس تلفنی سه‌جانبه و منشی تلفنی نرم‌افزاری را دارد و ضبط پیام و ارسال آن از طریق ایمیل و ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه و دریافت ریزمکالمات به صورت آنلاین از دیگر امکانات این خطوط است.