بازار دیجیتال- به تازگی شرکت تایوان اسوس دست به تولید صفحه نمایشی با نام P۲۳۸Q زده است که ۹۰ درجه تغییر وضعیت دهد و تصاویر را در حالت عمودی نیز به نمایش بگذارد. P۲۳۸Q یک صفحه‌نمایش ۲۳ اینچی با فناوری نور ‌پس زمینه LED است که حداکثر از دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. تا این جای کار تفاوتی بین P۲۳۸Q و صفحه نمایش‌های دیگر وجود ندارد، اما از آن جایی که این محصول در رده صفحه‌نمایش‌های Pro Art این شرکت قرار می‌گیرد امکاناتی در آن تعبیه شده است که در کمتر محصولی از این دست می‌توان یافت. بر‌اساس اطلاعات ارائه شده این صفحه‌نمایش مجهز به پنل IPS‌ است که قادر است ۱۰۰ درصد محدوده رنگی استاندارد sRGB را پوشش دهد که این موضوع از اهمیت بسزایی برای گرافیست‌ها و طراحان برخوردار است. با وجود این پنل زاویه دید این محصول به طور چشمگیری افزایش یافته است و کاربر به طور واقعی قادر است تصاویر را با کمترین میزان تغییر رنگ در زاویه ۱۷۸ درجه ( ۸۹ درجه نسبت به خط عمود) در حالت افقی و عمودی ببینید. طبق ادعای شرکت ایسوس برای افزایش کیفیت رنگ‌ها در این محصولات دقت کالیبراسیون ارائه شده برای کاربر که توسط خود شرکت هم گارانتی شده است کمتر از ۵ در Delta E است. Delta E یک عدد ساده است که تفاوت بین دو رنگ را نشان می‌دهد. هرچه قدر این عدد به یک نزدیک‌تر باشد تفاوت بین رنگ واقعی و رنگ در حال نمایش کمتر خواهد بود و رنگ‌ها واقعی‌تر به نظر می‌رسد. این صفحه‌نمایش مجهز به Firmware داخلی با جدول RGB ده بیتی به جای هشت بیتی است که این موضوع تاثیر بسزایی در کیفیت نمایش رنگ‌ها دارد. به تمام این موارد کنتراست یک به ۵۰۰۰۰۰۰ را هم اضافه کنید تا باورتان شود که ایسوس P۲۳۸Q واقعا برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده است.

امکانات ارتباطی این محصول هم شامل ورودی DVI، D-Sub، Display Port، HDMI و پورت USB Multi که سخت‌گیر‌ترین افراد را هم راضی می‌کند.

در کنار تمامی این موارد شرکت ایسوس قابلیت جالبی را در این محصول تعبیه کرده است که Quickfit نام دارد. با وجود این برنامه کاربر قادر است برنامه‌ها و مدارک خود را که در سایز‌های مختلف است به راحتی مدیریت کند بدون آن که نیاز داشته باشد برای دسترسی و مشاهده هریک دیگری را کوچک یا بزرگ کند یا آنها را ببیند.