خنک‌کننده لپ‌تاپ‌ جدید برای کاربران گیمر

نوت‌بوک‌های جدیدی که برای گیمرها ساخته می‌شوند بسیار پر حرارت هستند و خنک کردن این لپ‌تاپ‌ها یکی از دغدغه‌های کاربران است. کولر مستر به عنوان پیشرو در زمینه طراحی پاور، فن، کیس و خنک‌کننده‌های مخصوص لپ‌تاپ به تازگی اولین سری خنک‌کننده‌های نوت‌بوک را با نام(Strike Force ۱۹ (SF-۱۹ ساخته و عرضه کرده است.

این خنک کننده لپ‌تاپ می‌تواند برای انواع لپ‌تاپ تا ابعاد ۱۹ اینچ را پشتیبانی کند.

از جمله ویژگی‌های SF-۱۹ می‌توان به وجود ۴ درگاه USB ۳.۰ که به عنوان گزینه حیاتی در آینده برای اتصال دستگاه‌های هارددیسک و فلش مموری و قطعاتی که نیاز به سرعت بالای انتقال اطلاعات نیاز دارند به کار گرفته می‌شود، اشاره کرد.

وجود بخش سایه زن LED چند رنگه، محیطی متناسب با هر گیم و بازی را با ۷ نور رنگی و پروفایل مخصوص به آن فراهم ساخته است تا گیمر را در مد مناسب مخصوص هر بازی قرار دهد و گیمر از این فضای رنگی بیشتر لذت ببرد. همچنین برای حمل آسان‌تر این وسیله، کولر مستر دستگیره‌هایی بر روی آن طراحی کرده است تا کاربر از بابت حمل و انتقال آن نیز نگرانی نداشته باشد، اما مساله اصلی، خنک کردن لپ‌تاپ می‌باشد که SF-۱۹ با سطح مخصوص شبکه‌ای مقاوم که ۲ عدد فن ۱۴۰ میلی‌متری در درون آن قرار گرفته است و ایجاد جریان هوا دمای کلیه قطعات درون نوت‌بوک را در حد بهینه نگه می‌دارد.

این فن‌ها تا سرعت بسیار بالای ۲۶۰۰ دور در دقیقه فعالیت می‌نمایند. از دیگر قابلیت‌های SF-۱۹ استفاده از براکت‌های اتصال فن می‌باشد تا گیمر بر اساس نیاز خود نحوه قرارگیری فن‌ها و ابعاد آنها (فن ۱۴۰ یا ۱۲۰ میلی متری) را به آسانی تغییر دهد.

این دستگاه با ضمانت شرکت دریا کامپیوتر به بازار داخلی عرضه شده است.