بازار دیجیتال - المپیوس دوربین جدیدی را به بازار روانه کرد. این دوربین جدید که از سری حرفه‌ای است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر Live MOS با کیفیت ۱/۱۳ مگاپیکسل، تجهیز به ۱۴-۴۲ میلیمتر، با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر، قابلیت زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری و... است. این دوربین همچنین به صفحه نمایش LCD ضدانعکاس ۳ اینچی با دقت ۶۱۴,۰۰۰ پیکسل مجهز است و دارای فوکوس خودکار پیشرفته و مداوم و قابلیت ردیابی است.

تجهیز به پردازشگر تصویر TRUEPIC VI، سیستم کاهش و از بین بردن گرد و غبار (Proven Dust Reduction System) ، تجهیز به پردازشگر تصویر در داخل بدنه، پردازشگر با قابلیت پردازش جزئیات دقیق (Fine Detail Processing)، قابلیت پشتیبانی از فلاش بی‌سیم (Wireless Flash Compatbile) و... از سایر ویژگی‌های این دوربین دیجیتال جدید است.

حداکثر سرعت شاتر این دوربین برای عکاسی هم ۱:۴۰۰۰ ثانیه و حداقل سرعت شاتر آن ۶۰ ثانیه است.

تنظیم تراز سفیدی عکس به صورت اتوماتیک، دستی و ۱۲ حالت از پیش تنظیم شده، قابلیت عکسبرداری پی در پی با سرعت ۳ فریم بر ثانیه، تجهیز به فلاش داخلی (Pop-Up) با برد ۱۰ متر (ISO ۱۰۰) + قابلیت نصب فلاش خارجی (Hot-Shoe) و تجهیز به تکنولوژی تشخیص چهره و تشخیص لبخند از ویژگی‌های دیگر این دوربین است.

این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری Full HD و با فرمت AVCHD, AVI Motion JPEG را داشته و حداکثر سرعت فیلمبرداری آن ۶۰ فریم بر ثانیه است.

قابلیت فیلمبرداری با کیفیتFull HD در ابعاد ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD در ابعاد ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و با سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA در ابعاد ۴۸۰ × ۶۴۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه از سایر ویژگی‌های بخش فیلمبرداری این دوربین است.

فاصله کانونی لنز این دوربین هم ۱۴-۴۲ میلیمتر با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر است.

دوربین جدید المپیوس همچنین به خروجی HDMI، خروجی USB، خروجی تلویزیون، Pict Bridge، میکروفون داخلی، اسپیکر داخلی و کارت حافظه SD, SDHC, SDXC مجهز است.هنوز قیمت دقیق این دوربین حرفه‌ای اعلام نشده است.