پخش‌کننده دیجیتالی تازه‌وارد ایکس ویژن

بازار دیجیتال- مدل XDVB-۳۳۳ به عنوان گیرنده دیجیتالی تلویزیون پرفروش x.vision با کیفیت پخش hd در بازار داخلی معرفی شد. این دستگاه در سری دستگاه‌های جدید این خانواده است. براساس اعلام شرکت مادیران، عرضه‌کننده محصولات این برند به بازار داخلی، این دستگاه گیرنده دیجیتالی تلویزیون، دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت PVR با USB۲.۰ برای ضبط برنامه‌ها روی فلش مموری USB یا هارد اکسترنال با منبع تغذیه جداگانه، قابلیت نمایش عکس با فرمت: JPG,BMP,PNG، قابلیت پخش صدا با فرمت: WMA، AAC، MP۳ و... است.

این دستگاه همچنین قابلیت پخش تصویر با فرمت: mp، mkv، divx، avi، dat، mpg، mpeg، ts، trp tp، m۲ts، vobرا دارد.

قابلیت ضبط یک کانال و امکان تماشای کانال دیگر، تجهیز به نرم افزار قابل ارتقا با USB یا از طریق دریافت از آنتن (OTA)، تجهیز به نمایشگر شماره کانال یا ساعت، قابلیت اجرای بازی‌های تعریف شده دستگاه، قابلیت نمایش تصویر با قابلیت بزرگنمایی در محدوده انتخابی تصویر و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

XDVB-۳۳۳ همچنین ظرفیت ذخیره بیش از ۲ هزار کانال را داشته و دارای خروجی HDMI به همراه کابل HDMI، خروجی صدای دیجیتال SPDIF و... است.

گیرنده دیجیتالی تلویزیون x.vision همچنین قابلیت نمایش هشت لیست دلخواه از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را داشته و به فقل منو و کانال‌های از پیش انتخاب شده، تله‌تکست به صورتOSD یا VBI مجهز است.

پشتیبانی از چند فرمت صدا و زیرنویس چند زبانه، امکان جست‌وجوی خودکار و دستی کانال‌ها، نمایش آخرین کانال نمایش داده شده حین روشن کردن دستگاه، تجهیز به دستگاه ریموت کنترل با دکمه‌های میانبر رنگی، قابلیت نصب آسان و سریع و سهولت کار با منوهای ساده، تجهیز به راهنمای الکترونیکی EPG، قابلیت پیدا کردن سریع کانال‌ها با حرف اول نام کانال، تجهیز به نمایشگر قدرت سیگنال دیجیتال دریافتی و همچنین تجهیز به هشت حافظه قابل برنامه‌ریزی برای روشن-خاموش و ضبط برنامه‌ها به‌صورت یک مرتبه‌ای، روزانه و هفتگی از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

دستگاه گیرنده دیجیتالی تلویزیونی x.vision با گارانتی شرکت مادیران به بازار عرضه شده است.