یک دوربین فیلمبرداری مجهز به پیکو پروژکتور

بازار دیجیتال- شرکت BenQ که یکی از تولیدکنندگان بزرگ بازار محصولات دیجیتال است، به تازگی محصول جدیدی را به این بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال و مجهز به یک پیکو پروژکتور است.

این دستگاه که با مدل DV-S۱۱ به بازار معرفی شده است، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. در واقع این محصول علاوه بر امکان ثبت لحظات خاطره انگیز، امکان به تصویر کشیدن این تصاویر را هم به کاربرانش می‌دهد. کاربران برای این کار نیازی به دستگاه دیگری نداشته و با همان دوربین فیلمبرداری کوچکشان می‌توانند به تماشای تصاویر بنشینند.

طراحی این محصول کاملا مدرن، کوچک و متفاوت است و بدنه آن از جنس آلومینیوم در رنگ‌های متنوع و جالب قرمز، نارنجی، زرد و مشکی تولید شده است. پروژکتور این محصول قابلیت نمایش ویدئوهای ضبط شده روی پرده‌ها و سطوح تا بیش از ۵۰ اینچ را دارد. این دوربین فیلم‌ها را با وضوح HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل ضبط می‌کند و عکس‌هایی با وضوح ۵ مگاپیکسل را ثبت و ذخیره می‌کند.

این دوربین مجهز به حسگر CMOS بوده و از یک نمایشگر LCD با اندازه ۵/۳ اینچ هم بهره می‌برد. این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. با این همه اما ویژگی جالب و منحصر به فرد این است که این دوربین ویدئوها را تا ۳ ثانیه قبل از فشردن کلید ضبط توسط کاربر، ضبط می‌کند. DV-S۱۱ قابلیت فیلمبرداری در ده حالت مختلف را دارد و به این دلیل می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران تازه کار هم قرار بگیرد.

شرکت BenQ اعلام کرده است که این دوربین جالبش را به زودی و با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.