لپ‌تاپ‌های پرفروش و ارزان‌قیمت HP

بازار دیجیتال- این روزها خرید یک لپ‌تاپ مناسب با نیازهای کاربران، که قیمت مناسبی هم داشته باشد دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد خرید لپ‌تاپ را دارند. برندهای مختلف نیز بر حسب نیاز خریداران نمونه‌های مختلفی را در رده‌های قیمتی مختلف به بازار عرضه می‌کنند.HP هم از این شرکت‌هاست که با درک نیاز کاربرانی که قصد خرید لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت را دارند چند نمونه ارزان قیمت را در سبد محصولات خود جای داده است. مدلCQ۵۶-۱۰۲ از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و پرفروش HP در بازار داخلی است که در ردیف پرفروش‌های بازار نیز قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت پاندا تکنولوژی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO ۲.۳GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع LED است. تجهیز به اپتیکال درایو DVD/RW، کارت گرافیکی INTEL HD X۴۵۰ با ظرفیت حافظه ۱۲۸ مگابایت، قابل ارتقا تا ۸۹۵ مگابایت، وب‌کم، WIFI، بلوتوث، کارتخوان و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

CQ۵۶-۱۰۲ که با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است با قیمت۵۱۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل DV۶-۳۳۰۰ از دیگر لپ‌تاپ‌های باقابلیت و پرفروش HP است که نسبت به سایر مدل‌ها قیمت کمتری دارد.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL COREI۵-۲.۶۶GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیکی ATI ۴۵۰۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، اپتیکال درایو DVD/RW و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

DV۶-۳۳۰۰ همچنین به بلوتوث، وب کم، کارتخوان، WIFI و... مجهز است و با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است.

قیمت این لپ‌تاپ هم ۹۵۰ هزار تومان اعلام شده است.