مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌‌‌کالا، با اشاره به اینکه همچنان گروهی از مردم علاقه‌‌‌مند به خرید حضوری هستند، گفت که این فروشگاه فضایی برای کشف نیازمندی‌‌‌های خرید حضوری است تا این تجربه‌‌‌ها به فضای آنلاین هدایت شوند. به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت تلاش دارند تا با ایجاد بستری برای تست بعضی کالاها، برای کاربران آفلاین و آنهایی که هنوز خرید حضوری را ترجیح می‌دهند، شرایطی را فراهم کنند تا به فضای آنلاین هم اعتماد کرده و آن را تجربه کنند.

مدیرعامل دیجی‌‌‌کالا در مورد این روند به خبرنگاران توضیح داد: «همکاران فروش در نهایت یک خرید آنلاین را برای مشتری ثبت می‌کنند و در آنجا آموزش می‌دهند که خرید آنلاین به چه شکل است. مراجعان حضوری به غیر از کالاهایی که اینجا موجود است، می‌توانند تمام کالاهای دیگر دیجی‌‌‌کالا را هم به این شکل خریداری کنند.»

حمید محمدی‌‌‌، رئیس هیات‌مدیره دیجی‌‌‌کالا، هم در این مراسم اعلام کرد که احتمالا در آینده فروشگاه‌‌‌های حضوری دیجی‌‌‌کالا در بخش‌‌‌های آرایشی بهداشتی، اکسسوری، پوشاک و لوازم خانگی هم تاسیس شوند. او با اشاره به روند تاسیس فروشگاه‌‌‌های حضوری توسط کسب و کارهای آنلاین که در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است، اعلام کرد: «در بعضی حوزه‌‌‌ها تجربه مشتری با دریافت سرویس در فضای آنلاین به اتمام می‌‌‌رسد، اما در تجارت الکترونیکی این‌طور نیست. در آینده‌‌‌ای نه‌چندان دور می‌توان به مفهوم Phygitalization یا به عبارتی یکپارچه‌‌‌سازی تجربه فروشگاه‌‌‌های فیزیکی‌‌‌ رسید که می‌تواند نه فقط در فروشگاه‌‌‌های خود دیجی‌‌‌کالا بلکه فروشگاه‌‌‌های فیزیکی‌‌‌ دیگر با سرویس‌‌‌های قابل ارائه مثل سرویس‌‌‌های اعتباری، سرویس‌‌‌های مارتکی یا معرفی محصولات فیزیکی و سرویس‌‌‌های لجستیک نیز اتفاق بیفتد. اینها می‌توانند فضای فیزیکی را به آنلاین وصل کنند و نماینده مفهومی باشند که به آن o۲o یا Online to Offline می‌‌‌گویند.»