لپ‌تاپ‌های سبک وزن و باقابلیت DELL

بازار دیجیتال- مدل ۳۳۰۰ از سری Vostro به عنوان لپ‌تاپ سبک وزن و با قابلیت DELL در بازار داخلی معرفی شد که قیمت مناسبی نیز دارد. بر اساس اعلام شرکت زیگورات، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده ۲.۵۳ INTEL CORE I۵-UP TO ۲.۸GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع WXGA است. تجهیز به کارت گرافیکی GeForce ۳۱۰M با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، وب کم، بلوتوث، باتری C ۸ Cell Batt‌، سیستم شناسایی اثر انگشت و... از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ ۸/۱ کیلوگرمی است.

قیمت لپ تاپ مذکور که با رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده است ۹۶۰ هزار تومان است.

همچنین مدل ۳۵۵۰ از لپ تاپ های سبک وزن و باقابلیت این برند در بازار داخلی است که نسبت به مدل ۳۳۰۰ قیمت بالاتری دارد.

این لپ‌تاپ هم دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵-۲.۳ UP TO ۲.۹GHZ ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع WXGA است. این لپ‌تاپ همچنین به کارت گرافیکی ATI ۶۴۷۰ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، وب‌کم، بلوتوث، سیستم شناسایی اثر انگشت، باتری Cell Battا۸و... مجهز است. این لپ‌تاپ ۸/۱ کیلوگرمی نیز که با رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده است با قیمت یک میلیون و ۲۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت زیگورات به فروش می‌رسد.