دستگاه‌های همه فن حریف برای رفع نیاز کاربران اداری

بازاردیجیتال- مدل‌های e-STUDIO۳۰۵/۴۵۵ با سرعت ۴۵/۳۰ کپی سیاه و سفید در دقیقه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته e-BRIDGE۳، کاربری ساده‌تری را برای استفاده‌کنندگان فراهم کرده و دریچه تازه‌ای به روی راه‌حل‌های نرم‌افزاری، قابلیت‌های شبکه، امنیت و مدیریت اسناد گشوده است. این دستگاه‌ها به صفحه پنل لمسی رنگی ۵/۸ اینچی با رزولوشن WVGA مجهزند که استفاده از دستگاه را برای کاربران آسان کرده است. قابلیت چرخش این پنل تا۸۴ درجه هر کاربری را قادر می‌سازد تا به منظور رسیدن به وضوح بهتر، تنظیمات لازم را انجام دهد.

یکی از توانایی‌های جدید دستگاه‌ها که به کاهش هزینه‌ها در سازمان‌ها کمک می کند، قابلیت اسکن رنگی با سرعت ۴۳ اسکن در دقیقه است. مشتریانی که اغلب حجم کارشان کپی و پرینت سیاه و سفید بوده و توانایی خرید دستگاه تمام رنگی را ندارند، ولی به اسکن رنگی از اسناد سازمان خود نیاز دارند، می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

همچنین با استفاده از سیستم پیشرفته تونر این دو مدل دستگاه قابلیت ۱۰۰ درصد بازیافت تونر فراهم شده است. در این سیستم از تمامی تونر به‌صورت چرخشی استفاده شده و تونر زائدی تولید نمی‌شود و این کارآیی باعث شده است کیفیت خروجی دستگاه افزایش یابد. این دستگاه همچنین قابلیت کپی و پرینت از طریق پورت USB را دارد. قابلیت پرینت از طریق پورت USB کاربر را قادر می‌سازد از اسناد خود که در حافظه USB موجود است، پرینت تهیه کند و از طریق قابلیت اسکن به پورت USB نیز می‌توان اسناد را اسکن و در حافظه USB ذخیره کرد. این دستگاه‌ها با ضمانت شرکت بدر الکتریک به بازار داخلی عرضه شده است.