«ایکس‌باکس» را با صدایتان مدیریت کنید

مایکروسافت روز سه‌شنبه روش تبلیغاتی جدیدی را بر روی کنسول بازی Xbox ۳۶۰ خود به کار گرفت و همچنین مدیریت این کنسول با فرامین صوتی را برای کاربران ممکن کرد. به گزارش فارس به نقل ازپی سی مگ، در این روش از امکانات کینکت - ابزار کنترلی تازه کنسول یاد شده - برای دریافت آگهی‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه کینکت قادر به دریافت فرامین صوتی و درک حرکات دست و صورت است می‌تواند به خوبی از سوی آگهی‌دهندگان دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرد. قرار است این آگهی‌ها متناسب با بازی‌های مورد علاقه کاربران به صورت صوتی یا حتی پیام‌های ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای پخش شوند.

انتظار می‌رود راه‌اندازی این سرویس تبلیغاتی از بهار سال ۲۰۱۲ ممکن شود. در کنار نمایش تبلیغات قرار است فرامین صوتی تازه‌ای هم برای کینکت تعریف شود. به عنوان مثال زمانی که کاربر عبارتXbox More را بر زبان بیاورد، می‌تواند اطلاعات بیشتری را در مورد یک بازی از طریق ایمیل درخواست کند.

با گفتن Xbox Near Me نقشه‌ای از طریق موتور جست‌وجوی بینگ نمایش داده خواهد شد که نزدیک‌ترین فروشگاه محصولات XBOX را نمایش داده و برای کاربر پیام متنی حاوی آدرس دقیق و اطلاعات دیگر را ارسال می‌کند.