بازار دیجیتال- اگر به بازی آنلاین علاقه‌مند هستید و در کنار بازی دوست دارید دست به ساخت یک انیمیشن هم بزنید، بهتر است به سایتwww.miniclip.com مراجعه کنید.

این سایت که مجموعه‌ای از بازی‌های فلش و ابزارهای متنوع را در خود جمع کرده، برای کسانی هم که به انیمیشن یا نقاشى متحرک علاقه دارند، جذاب خواهد بود.
قسمت «Sketch Star» (در بالای صفحه) از جالب‌ترین بخش‌های این سایت محسوب می‌شود که پس از ثبت‌نام به تازه‌واردها کمک می‌کند تا کارتون یا انیمیشن تولید کنند.
هر چند این سایت گزینه‌هاى مختلفى را از ابزارهای طراحى و سبک‌هاى متفاوت در اختیار کاربران می‌گذارد، اما بیشتر امکانات پیشرفته در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که برای عضویت ماهانه مبلغى پول می‌پردازند. در کل برای شروع ابزارهای مجانى هم کم نیستند.توصیه مى‌کنیم انیمیشن را با انتخاب و طراحی یک عروسک شروع کنید. براى شروع باید پس‌زمینه به انیمیشن اضافه کنید و بعد قدم به قدم جزئیات تازه را به آن بیفزایید.
توجه کنید که هم پس‌زمینه و هم عروسکتان را در قاب بعدى کپى کنید. با کمک امکاناتی که این سایت در اختیارتان می‌گذارد خیلى زود متوجه خواهید شد که موفق به تولید یک انیمیشن شده‌اید.