مانیتور قابل بازیافت برای سلامت چشم‌ها

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی آخرین مانیتور خودش را با مدل BL۲۴۰۰PT به بازار معرفی کرده است. این محصول دارای طراحی ارگونومیک بوده و با مصرف برق کمتر، سازگار با محیط زیست هم هست.

طراحی ارگونومیک این مانیتور این امکان را به کاربر می‌دهد تا از هرزاویه تصویر را به وضوح مشاهده کند.

به این ترتیب این محصول انتخاب مناسبی است برای کاربرانی که مجبورند ساعت‌ها پشت میزکار خود نشسته و با مانیتور کار کنند.

مانیتور جدید BenQ با سیستم تنظیم ارتفاع با قابلیت انعطاف این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی صفحه مانیتور در همه زوایا بچرخد یا شیب‌دار شود تا به صورت دلخواه هر کاربر و برای هر موقعیتی تنظیم شود. این مانیتور مجهز به حسگرهای خودکار محافظ چشم است که به صورت خودکار نور مناسب را تشخیص می‌دهند و روشنایی مانیتور را در سطحی تنظیم می‌کنند که واضح‌ترین تصاویر را بدون آسیب رسیدن به چشم، به نمایش بگذارند. نمایشگر این مانیتور از نوع مات ضد انعکاس نور است که بازتاب نورهای محیط را به حداقل می‌رساند تا کاربر بدون هیچ مزاحمتی کارهای روزمره خود را انجام دهد.

مانیتور BL۲۴۰۰PT با آخرین تکنولوژی نمایشگرهای LED ساخته شده است و به صورت سالانه تا ۳۳ درصد در هزینه انرژی مصرف شده صرفه‌جویی می‌کند. به همین دلیل است که حسگرهای موجود در این مانیتور به صورت خودکار وقتی که از آن استفاده نمی شود، به حالت Eco Mode رفته و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این مانیتور زاویه دید ۱۷۸ درجه است که در این زاویه دید تصاویر به خوبی قابل مشاهده هستند. همچنین بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد از مواد استفاده شده در بسته‌بندی این مانیتور قابل بازیافت است.