لپ‌تاپ‌های جدید برای سرگرمی و ارتباطات بیشتر

بازار دیجیتال- به نظر می‌رسد جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های شرکت Sony ترکیبی از طراحی کلاسیک و امکانات ویژه سرگرمی باشند. این شرکت لپ‌تاپ‌های سری جدید Vaio E خودش را از ماه جولای به بازار عرضه می‌کند.

این لپ‌تاپ‌های جدید با الگوهای مهندسی ویژه برای راحتی دست کاربران و ضد باقی ماندن اثر انگشت روی آن طراحی شده‌اند. مدل‌های ۱۴ و ۵/۱۵ اینچی این سری در رنگ‌های متنوع آبی، سفید، مشکی و صورتی و مدل ۳/۱۷ اینچی آن در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده‌اند. این لپ‌تاپ‌های جدید از تاچ پدهای اسپورت و راحت بهره برده و دارای سه کلید جدیدWeb، Vaio و Assist در کیبوردهایشان هستند. کلید Web امکان دسترسی سریع و مستقیم به اینترنت را بدون طی مراحل آن از ویندوز فراهم کرده، کلید Vaio در واقع برای مدیا گالری و سیستم‌های سرگرمی است و در نهایت کلید Assist هم معرف برنامه Vaio Care است که امکان تشخیص مشکلات کامپیوتری را به کاربرانش می‌دهد.

«مایک لوکاس» یکی از مدیران Sony در این مورد می‌گوید: «برند Vaio به خاطر کیفیت و طراحی خاص خودش در میان کاربران جهان شناخته می‌شود و لپ‌تاپ‌های جدید سری E هم علاوه بر هر دو این ویژگی‌ها، امکانات سرگرمی و ارتباطی ویژه‌ای را هم به کاربرانشان می‌دهند.»

این محصولات جدید دارای تکنولوژی Intel Wireless Display هستند که امکان نمایش محتوای لپ‌تاپ روی HDTV را فراهم می‌آورد. نمایشگر این لپ‌تاپ‌های جدید از نوع LCD با پس زمینه LED است. این محصولات دارای میکروفن و وب‌کم برای ویدئو چت هم بوده و از پردازنده‌های Core i۳ یا Core i۵ شرکت Intel بهره می‌برند. مدل ۵/۱۵ اینچی مشکی رنگ این سری همچنین با پردازنده دو هسته‌ای E-۳۵۰ شرکت AMD و کارت گرافیک Radeon HD۶۱۳۰ این شرکت هم تولید شده است.

شرکت Sony اعلام کرده است که لپ‌تاپ‌های جدید سری E خودش را از ماه جولای و قیمت پایه ۵۵۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.