MACBOOK PROهای گران قیمت اپل

بازار دیجیتال- مدل MD۰۳۶ از MACBOOK PROهای باقابلیت و گران قیمت اپل در بازار داخلی است. براساس اعلام شرکت نقش، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این MACBOOK PRO دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۳GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت Serial ATA است.

صفحه نمایش این MACBOOK PRO هم ۱۷ اینچ و با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD±RW، کارت گرافیکی AMD Radeon HD۶۷۵۰M از نوع G DDR۵ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، باتری ۹۵-watt-hour، بلوتوث،LAN ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰، ورودی میکروفن، Headphone Jack، Mini DisplayPort،

سه پورتUSB ۲.۰ا ، FaceTime Camera و... از سایر ویژگی های این MAC BOOK PRO با وزن ۹۹/۲ کیلوگرم است.

این دستگاه با قیمت ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل MC۷۲۵ از MACBOOK PROهای گران قیمت و با قابلیت اپل در بازار داخلی است.

این کالا دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۲GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۷۵۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این دستگاه هم ۱۷ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکیAMD Radeon HD ۶۷۵۰M با ظرفیت حافظه یک گیگابایت از نوع GDDR۵، بلوتوث، Headphone Jack، سه ورودیUSB ۲.۰ا FireWire ۸۰۰ (up to ۸۰۰ Mbps) ، Mini DisplayPort ، SD Card Slot و... از سایر ویژگی‌های این MACBOOK PRO است.

این لپ‌تاپ ۹۹/۲ کیلوگرمی که با رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده است با قیمت سه میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به بازار داخلی عرضه شده است.