ورود دیتا پروژکتورهای سه بعدی NEC به بازار

بازار دیجیتال- NEC دستگاه‌های ویدئو پروژکتور جدید خود را به بازار معرفی کرد. بر اساس اعلام شرکت بدر الکتریک، نمایندگی فروش ویدئو پروژکتورهای این برند در بازار داخلی، این برند سه دستگاه جدید را برای علاقه‌مندان به دنیای سه بعدی به بازار عرضه کرده است.

کاربران می‌توانند، دنیایی جدید از تصاویر سه بعدی را با کیفیت حرفه‌ای با دستگاه‌های NP۱۱۵,NP۲۱۰,NP۲۱۶ شرکت NEC و استفاده از عینک مخصوص تجربه کند.

بر اساس اعلام این شرکت، در تکنولوژی قدیمی دستگاه‌های دیتاپروژکتور برای تشکیل تصاویر ۳ بعدی لازم بود برای هر چشم یک دستگاه استفاده شود. فیلترهای مخصوصی نیز توسط کاربر می‌بایست استفاده می‌شد و نصب ۲ دستگاه که در یک زمان کارکنند نیز فرآیندی پیچیده و زمانبر بود. با استفاده از تکنولوژی جدیدDLP در دستگاه‌های NEC ، یک دستگاه برای تشکیل تصویر هر دو چشم کافی است. با استفاده از عینک جدید NP۰۱SK۳D این فرآیند با هزینه کمتر و کیفیت بهتر قابل انجام است. این عینک که همراه با نرم‌افزار مخصوص و DVD فیلم سه بعدی عرضه می‌شود، برای دستگاه‌های NP۱۱۵، NP۲۱۰ و NP۲۱۶ قابل استفاده است.

این دستگاه‌ها که دارای قیمت مناسب هستند به عنوان سینمای خانگی برای پخش فیلم و بازی سه بعدی در کنار خانواده قابل استفاده هستند.

بهره‌مندی از تکنولوژی‌های VIDIو Brilliant colour کاربران این دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا با استفاده از این ۲ تکنولوژی حتی از دستگاه‌های DLP نیز کیفیت رنگ فوق‌العاده برای نمایش دریافت کنند. همچنین با استفاده از حالت ECO-MODE عمر لامپ دستگاه‌ها تا ۵۰۰۰ ساعت افزایش یافته است. قابلیت کنترل از طریق شبکه هم باعث شده است که کنترل و مانیتورینگ دستگاه از طریق پورت RS۲۳۲ از طریق شبکه صورت گیرد.

ویدئو پروژکتورهای سه بعدی جدید NEC با ضمانت شرکت بدر الکتریک به بازار داخلی عرضه شده‌اند.