نوت‌بوک‌های جدید با سرعت و کیفیت بیشتر

بازار دیجیتال- شرکت HP که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی جهان است، به تازگی ۱۱ نوت بوک‌ جدید و ارزان قیمت را به بازار معرفی کرده است. نوت بوک‌های جدید از سری‌های Pavilion dv، g، ProBook و S بوده و مبتنی بر پردازنده APU شرکت AMD هستند تا به این ترتیب سرعت عملکرد و کیفیت گرافیکی بهتری را برای کاربرانشان به همراه بیاورند.

از سری Pavilion dv مدل‌های Pavilion dv۴، dv۶ و dv۷ معرفی شده‌اند که از وب‌کم‌های True Vision HD بهره می‌برند و کیفیت گرافیکی آن‌ها تا دو برابر بهتر از مدل‌های قبلی این سری است. مدل‌های Pavilion g۴، g۶ و g۷ هم مدل‌های جدید دیگری از HP هستند که سرعت عملکرد مناسبی دارند که برای کاربران حرفه‌ای اینترنت می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

این شرکت از سری ProBook هم دو مدل ProBook ۶۴۶۵b و ProBook ۶۵۶۵b را به تازگی معرفی کرده است که علاوه بر عملکرد پیشرفته امکانات امنیتی بهتری هم دارند. این لپ تاپ‌ها بدنه‌ای از جنس فلز تنگستن و رنگارنگ داشته و ضد ضربه هستند. علاوه بر این‌ها مدل‌های جدید دیگری از سری S با نام‌های ۴۵۳۵s، ۴۴۳۵s و ۴۴۳۶s هم معرفی شده‌اند که دارای وب‌کم‌های HD بوده و از تاچ پد مجهز به قسمت تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برند.

بدنه این نوت بوک‌ها فلزی و به رنگ خاکستری متالیک است. از طرفی اما مجهز بودن به پردازنده Radeon شرکت AMD و تکنولوژی AMD Vision Pro، این لپ تاپ‌ها را به محصولاتی مناسب برای کاربران تجاری تبدیل کرده است.

به طور کلی اما ۱۱ نوت بوک جدید شرکت HP علاوه بر سرعت عملکرد بالا، کیفیت تصویر بهتری داشته و عمر باتری آنها هم نسبت به مدل‌های قبلی طولانی‌تر است. این شرکت اعلام کرده است که این نوت‌بوک‌های جدید را با قیمت ۹۹/۵۹۹ دلار برای مدل Pavilion dv۶، قیمت ۹۹/۶۹۹ دلار برای مدل dv۷، قیمت ۹۹/۴۹۹ دلار برای مدل g۴، قیمت ۴۹۸ دلار برای مدل g۶، قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل g۷، قیمت ۶۷۹ دلار و بیشتر برای ProBookهای سری b و ۵۱۹ دلار و بیشتر برای ProBookهای سری s از اواخر ماه ژوئن به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.