یک دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای و سبک

بازار دیجیتال- شرکت JVC یک محصول جدید را به بازار انواع دوربین معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال حرفه‌ای است که با مدل GY-HM۷۱۰U به بازار معرفی شده است. این دوربین در واقع برای کاربرانش طراحی شده است که تمایلی به استفاده از لوازم جانبی اضافه شده روی دوربین فیلمبرداری را ندارند. این محصول امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت‌های ۲۵ مگابایت بر ثانیه و ۳۵ مگابایت بر ثانیه را داشته و از سیستم پردازش تصویر ۳-CCD هم بهره می‌برد. فیلم‌های ضبط شده با این دوربین امکان سازگاری با نرم‌افزارهای Adobe Premiere، NLE و Apple Final Cut Pro را دارند.

این دوربین در واقع مدل جایگزین دوربین GY-HM۷۵۰U این شرکت است و طراحی بدنه آنها بسیار شبیه به یکدیگر است. این محصول دارای یک نمایشگر LCD قابل چرخش با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح مناسبی برای کاربرانش به نمایش می‌‌گذارد. این دوربین جدید که اولین بار در نمایشگاه InfoComm ۲۰۱۱ رونمایی شد، انتخاب مناسبی برای کاربردهای آموزشی و تجاری است.

شرکت JVC اعلام کرده است که این دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای خودش را به زودی و با قیمت ۶۴۹۵ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش می‌رساند.