یک مانیتور تمام لمسی و ارگونومیک

بازار دیجیتال- شرکت Acer به تازگی یک محصول جدید و متفاوت را به بازار انواع مانیتور معرفی کرده است. این مانیتور جدید که با مدل T۲۳۰H به بازار معرفی شده، در واقع یک مانیتور تمام لمسی است. T۲۳۰H دارای نمایشگر ۲۳ اینچ بوده و طراحی ارگونومیک دارد. با استفاده از این مانیتور کاربران دیگر نیازی به کیبورد و ماوس نداشته و از طریق این نمایشگر لمسی می‌توانند با کامپیوتر شخصی خودشان تعامل داشته باشند. علاوه بر اینها این مانیتور جدید و متفاوت مجهز به اسپیکرهای داخلی هم هست تا نیاز کاربران به خرید اسپیکرهای مجزا را برطرف کرده و البته به کاهش فضاهای اشغال شده هم کمک کند.

این محصول تصاویر را با وضوح HD و برابر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و امکان تنظیم روشنایی تصویر از ۵ تا ۶۰ درجه را دارد. کاربران این مانیتور می‌توانند تصاویر آن را از زوایای مختلف تماشا کنند. این تصاویر با کنتراست ۱ به ۵۰۰۰۰ به نمایش در می‌آیند. زمان پاسخگویی تصویر در این مانیتور برابر ۲ میلی ثانیه است.

این مانیتور که با سیستم‌عامل ویندوز ۷ سازگار است، از ماه جولای و با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.