مدیریت ارتباطات - ۲۴ خرداد ۹۰

بازار دیجیتال- سیزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. در این شماره مطالب متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و اندیشه به چاپ رسیده است. گفت‌وگوی ویژه روی جلد شماره خردادماه این ماهنامه به مصاحبه با محمدجعفر محمدزاده، معاون اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافته است. او در این گفت‌وگو از توقیف مطبوعات، بازگشت خبرنگاران مهاجرت کرده، انجمن‌های صنفی مطبوعات، روند طولانی دریافت مجوزهای مطبوعاتی و... سخن گفته است.

در شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، به بهانه روز روابط‌عمومی پرونده‌ای در مورد چالش‌های علمی و عملی روابط‌عمومی‌ها در ایران به چاپ رسید که در آن گفت‌وگوهایی با هوشنگ عباس‌زاده، مهدخت بروجردی، امیدعلی مسعودی، بیتا شاه‌منصوری و حمید ضیایی‌‌پرور صورت گرفته است.

پرونده بعدی این شماره از ماهنامه به بررسی روابط حاکم بر بودجه‌نویسی در ایران اختصاص یافته و گفت‌وگوهایی با محمد ستاری‌فر، علیرضا محجوب و دکتر کامران دادخواه در این زمینه صورت گرفته است.

بررسی فیلم‌های عباس کیارستمی از نگاه فلسفی پرونده دیگری است که در این شماره می‌توانید مطالعه کنید. همچنین در خصوص این پرونده کریم مجتهدی، سیاوش جمادی و دکتر محمد شهبا نظرات خود را اعلام کرده و به نقد فلسفی فیلم‌های کیارستمی پرداخته‌اند. در پایان این پرونده نیز گفت‌وگویی با عباس کیارستمی در خصوص تجربه‌های عکاسی و ارتباطات بصری عکس انجام شده است.

در پرونده جامعه اطلاعاتی نیز نقش توجه به مباحث جامعه اطلاعاتی بر فضای رسانه‌ای، تاثیر متقابل جریان رسانه‌ای بر توسعه جریان اطلاعات و جامعه اطلاعاتی با طرح دیدگاه‌های هادی خانیکی، محمدمهدی فرقانی، منصور ساعی و... مورد بررسی قرار گرفته است.

شماره سیزدهم ماهنامه مدیریت ارتباطات را می‌توانید به قیمت ۳۰۰۰ تومان خریداری کنید. همچنین برای آگاهی از آخرین مطالب منتشر شده در ماهنامه هم می‌توانید به وب‌سایت www.cmmagazine.ir مراجعه کنید.