نیمی از کاربران تبلت گیمر هستند

بازار دیجیتال- طی مدتی که از حضور تبلت‌ها در بازار می‌گذرد، این کالا مورد توجه گروه بزرگی قرار گرفته است. به گفته فعالان بازار، اگر چه به دلیل قیمت بالای این کالا، فعلا میزان فروش تبلت‌ها در حد زیادی نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود طی مدت کوتاهی این کالاها جایگاه خوبی در بازار بیابند. در رابطه با وضعیت بازار این کالا، کارآیی تبلت‌ها و.... گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با مسوول فروش فروشگاه عیاران که به عرضه تبلت‌های برند اپل مشغول است، که می‌خوانید: در حال حاضر میزان تقاضا برای تبلت‌ها با توجه به رشد تنوع در مدل و برند این کالاها در چه حدی است؟

با وجودی که تبلت‌ها جذابیت زیادی نزد کاربران دارند، ولی به دلیل اینکه این کالا یک محصول نوپا در بازار است، زمان برای پرفروش شدن آن لازم است.از طرفی این کالا همچنان در لیست کالاهای لوکس و گران‌قیمت قرار دارد.ولی با عرضه مدل‌های جدیدتر و کاهش قیمت‌ها می‌توان گفت میزان تقاضا هم در حد قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

روند قیمت‌ها چگونه بوده است؟ با افزایش تنوع تبلت‌ها چه از لحاظ برند و چه از لحاظ مدل قیمت‌ها تغییری نکرده است؟

قیمت‌ها نسبت به روزهای آغازین ورود تبلت به بازار تا حدودی کاهش یافته است ولی در کل ورود مدل‌های دیگر و افزایش تنوع در برندها تغییری در نرخ این کالا ایجاد نکرده است.

بیشترین استفاده‌ای که کاربران از تبلت‌ها می‌کنند چیست؟ آیا بررسی داشته‌اید؟

بیش از نیمی از کاربران تبلت از آن برای بازی استفاده می‌کنند. به عبارتی برای گروهی تبلت حکم یک کنسول بازی را دارد گروهی نیز برای جست‌وجو در اینترنت و چک کردن ایمیل‌ها و... از آن استفاه می‌کنند.