بازار دیجیتال- شرکت بزرگ Creative به تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع دستگاه‌های پخش کننده قابل حمل معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید در واقع یک PMP است که با مدل Zen Style M۳۰۰ به بازار عرضه شده.

Zen Style M۳۰۰ با اندازه کوچکش دارای نمایشگر LCD با اندازه ۴۵/۱ اینچ است. این نمایشگر در گوشه اضلاعش کلیدهای لمسی برای کنترل صدا و فایل‌های موسیقی پخش دارد. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه microSD را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

با این همه، اما قابلیت بلوتوث این محصول را از محصولات رقیبش متمایز می‌کند. هدفون‌های این دستگاه با تکنولوژی بلوتوث کار می‌کنند و اسپیکرهای بلوتوثی این شرکت مانند مدل‌های ZiiSound Dx و D۸۰ با آن هماهنگ می‌شوند. Zen Style M۳۰۰ دارای رادیوی FM هم بوده و امکان دریافت فرکانس ۳۲ ایستگاه رادیویی را هم دارد.

این محصول کوچک و سبک در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، قرمز و زرد و نسخه‌های مختلف ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. این شرکت اعلام کرده است که محصول جدید Zen Style M۳۰۰ را به تازگی و با قیمت ۷۹ دلار برای نسخه ۴ گیگابایتی، ۸۹ دلار برای نسخه ۸ گیگابایتی و ۱۲۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه کرده است و به فروش می‌رساند.