هدفون رنگارنگ برای کاربران iPhone

بازار دیجیتال- شرکت EarPollution به تازگی یک محصول جدید و جالب را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک هدفون متفاوت با نام Luxe Bud است. این هدفون با طراحی منحصر به فردش امکانات و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. طراحی این هدفون بسیار باریک و کوچک بوده و امکان برقراری تماس‌های تلفنی با استفاده از گوشی موبایل iPhone را دارد. به این ترتیب این هدفون دارای یک میکروفن برای برقراری تماس و کنترل موسیقی که از طریق iPhone پخش می‌شود، هم هست.

Luxe Bud در سه اندازه مختلف طراحی و تولید شده است تا برای استفاده کاربران مختلف مناسب باشد. آستانه شنوایی در این هدفون حداکثر به ۱۰۱ دسیبل می‌رسد و فرکانس پخش آن بین ۲۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز است. نکته جالب درباره این هدفون این است که در هفت رنگ مختلف طراحی و تولید شده است که می‌تواند مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار بگیرد.

وزن سبک و طراحی رنگارنگ و جالب این هدفون می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باشد. این در حالی است که نداشتن امکان پخش صدا در حالت‌های مختلف یکی از نقاط ضعف آن است. با این همه، اما انتظار می‌رود این محصول مورد توجه آن دسته از کاربران iPhone که به محصولاتی با طراحی متفاوت علاقه‌مندند، قرار بگیرد.

طبق اعلام این شرکت، هدفون Luxe Bud به تازگی و با قیمت ۲۵ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش می‌رسد.