سرویس ویزای سفر فلایتیو که با هدف تسریع و بهبود فرآیند اخذ ویزای سفر ارائه شده است، به مسافران کمک می‌کند تا فرآیند دریافت ویزای سفر خود را شفاف‌‌‌تر، سریع‌‌‌تر و راحت‌‌‌تر از گذشته طی کنند. در ادامه مسیر، فلایتیو برنامه دارد علاوه بر افزایش تعداد کشورهای مقصد و انواع ویزا، سرویس‌‌‌های مکمل و مشابه دیگری مانند «دریافت وقت سفارت» را هم به کاربران خود ارائه دهد.

در حال حاضر این سرویس برای ۱۷ کشور از جمله امارات متحده عربی، هند و ژاپن در دسترس است و به زودی کشورهای دیگری مانند کانادا و برزیل هم به این سرویس اضافه خواهند شد. این خدمت جدید به مسافران این امکان را می‌دهد که تمام مراحل اخذ ویزای الکترونیک را به‌‌‌‌‌‌ صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن پیش ببرند و تنها در صورت نیاز برای انگشت‌‌‌نگاری یا مصاحبه به سفارت مربوطه مراجعه کنند.

فلایتیو در معرفی این سرویس جدید تاکید کرده است که تیم پشتیبانی این شرکت به صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته، مسافران را در فرآیند دریافت ویزا همراهی می‌کنند تا تمام فرآیندهای مربوطه را پیگیری کنند و نتیجه را به مسافران اطلاع دهند.

فلایتیو بر توسعه زنجیره ارزش خود و ارتقای کیفیت تجربه مسافران تمرکز کرده و در این زمینه افزون بر سرویس «ویزای آنلاین»، از چند ماه گذشته سرویس «پرداخت اعتباری» بدون نیاز به اعتبارسنجی و اسناد تجاری (چک و سفته) را هم راه‌‌‌اندازی کرده است. همچنین «فروش تلفنی» و «مشاوره تخصصی» را هم در راستای توسعه کانال‌‌‌های سرویس‌‌‌دهی در ابتدای سال ۱۴۰۲ توسعه داده است.

برای استفاده از سرویس ویزای سفر فلایتیو، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فلایتیو و صفحه ویزا، مقصد و نوع ویزای مورد نظر خود را متناسب با کشور مقصد، بازه زمانی ویزای دریافتی و نوع ویزا (عادی، فوری، الکترونیک و استیکری) انتخاب کنند. پس از آن با تکمیل اطلاعات، بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه؛ تمام مراحل از سمت فلایتیو در سریع‌‌‌ترین زمان پیگیری و مراحل به اطلاع مسافران خواهد رسید. این فرآیند برای کشورهایی مانند امارات، آذربایجان و سنگاپور کاملا آنلاین بوده و ویزا به‌‌‌صورت الکترونیک اخذ خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و جزئیات فرآیند دریافت ویزا در سایت درج شده و تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره همراه کاربران خواهند بود.