فراسو هم به جرگه تولید کنندگان تلویزیون پیوست

بازار دیجیتال- شرکت فراسو یکی از تولیدکنندگان داخلی که سابقه نسبتا خوبی در تولید محصولات در حوزه لوازم جانبی رایانه داشته است به تازگی حضور در عرصه نمایشگرهای خانگی را تجربه می‌کند. عرضه محصول یاد شده که در انواع و سایزهای متنوعی ارائه شده است، می‌تواند پاسخگوی کاربرانی باشد که به مانیتور احتیاج دارند و در عین حال به دنبال یافتن یک تلویزیون با قابلیت‌های متنوع نیز هستند.

چند وقتی است که بالاخره تصاویر شبکه‌های تلویزیونی نیز بر امواج دیجیتال سوار شده‌اند تا کاربران بتوانند لذت تماشای با کیفیت تصاویر تلویزیونی را تجربه کنند. این امر سبب رونق بازار گیرنده‌های دیجیتال نیز در این چند ماه اخیر شده است. اما محصول جدید فراسو نیازی به گیرنده خارجی ندارد، چرا که برای آن هر دو نوع گیرنده آنالوگ و دیجیتال DVB-T داخلی در نظر گرفته شده است و به راحتی می‌توان از تماشای تصاویر به صورت دیجیتال روی آن لذت برد.

یکی دیگر از قابلیت‌های تلویزیون فراسو به جز گارانتی و خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب آن است.

ساختار و کیفیت تصویر این محصولات به گونه‌ای است که در هر زاویه‌ای می‌توان تصویر را به خوبی روی آنها تماشا کرد. کاربر می‌تواند تصاویر را روی مدل ۴۶ اینچی به صورت افقی و عمودی زاویه ۱۷۸ درجه به خوبی ببیند.

این شرکت برای این محصول ورودی‌های متنوع و نسبتا کافی در نظر گرفته است. با وجود سه ورودی HDMI، یک ست ورودی Composite، یک ورودی VGA و یک درگاه ورودی USB به نظر نمی‌رسد مشکلی در این بخش برای کاربر به وجود آید. ضمن اینکه این دستگاه قابلیت پخش تصاویر، موسیقی و ویدئوهای ذخیره شده روی حافظه‌های فلش از طریق درگاه USB را دارد.