بازار دیجیتال- در حالی که شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام بدهی مخابرات از قطع ارتباطات اینترنتی و مکالماتی این شرکت خبر داده بود،‌ یک مقام مخابرات برخی مسوولان شرکت زیرساخت را به رفتار ضدخصوصی‌سازی متهم کرده است. روز سه‌شنبه شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه کوتاه اعلام کرد که در صورتی‌که شرکت مخابرات ایران بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند، ارتباطات این شرکت در آینده‌ای نزدیک قطع خواهد شد.

این شرکت بدون ارائه توضیحات بیشتر تنها خواستار پرداخت هرچه سریع‌تر بدهی‌های مخابرات به این شرکت شده بود.

اما روز گذشته داوود زارعیان، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اعلام اینکه مخابرات هیچ بدهی به شرکت زیرساخت ندارد، برخی از مسوولان زیرساخت را متهم به رفتار ضد خصوصی‌سازی معرفی کرد و گفت: مخابرات در نیمه دوم اسفندماه ۸۹ طی برگزاری نشست با هیات‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، بدهی خود را تا پایان سال ۸۹ با این شرکت تسویه کرده است. وی تصریح کرد: مخابرات بدهی به شرکت ارتباطات زیرساخت نداشته و اگر بدهی وجود دارد مربوط به دو ماه فروردین و اردیبهشت سال جاری است که رقم چندانی نخواهد بود.

زارعیان در ادامه افزود: متاسفانه عده‌ای در شرکت ارتباطات زیرساخت رفتار ضد خصوصی‌سازی دارند و با توجه به اینکه مجمع عمومی سالانه شرکت مخابرات ایران در این هفته با موفقیت برگزار شد و سود قابل توجهی نیز به سهامداران اختصاص یافت، با اعلام این اخبار سعی دارند سهام مخابرات ایران را دچار بحران کنند.

زارعیان با بیان اینکه سهامداران باید بدانند که حساب‌های مخابرات شفاف است و سودی که به آنها تعلق گرفته واقعی است، ادامه داد: ما متاسفیم که همکاران سابق ما چنین رویه ای را دنبال می‌کنند.

همچنین روز گذشته محمد روح‌اللهی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، از تاخیر اجرای یکسان‌سازی کدهای مخابراتی تهران خبر داد و گفت: مجموعه‌ای که قرار بود آمادگی خود را در زمینه اجرای این طرح اعلام کند، این اقدام را انجام نداده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از اعلام نام مجموعه‌ای که هنوز آمادگی خود را برای اجرای طرح تغییر پیش شماره‌های تهران اعلام نکرده، خودداری کرد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت ارتباطات زیرساخت که در کشمکش با شرکت مخابرات ایران برای اخذ بدهی است، زیرمجموعه مورد نظر باشد.