یک سینمای خانگی با قابلیت از سامسونگ

بازار دیجیتال- مدل HT-C۶۵۵W به عنوان سینما خانگی باقابلیت سامسونگ در بازار داخلی معرفی شد. این سینمای خانگی باقابلیت و البته گرانقیمت دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به بلندگوهای بدون سیم (Wireless Rear Speaker)، خروجی HDMI، مجهز به سیستم Anynet Plus، مجهز به BD Wise و... است.

قابلیت پیاده‌سازی (۳CDx (ETC، قابلیت بهبود کیفیت تصویری DVD، بهبود‌دهنده MP۳، قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌های دیجیتالی (USB HODT) از سایر ویژگی‌های این دستگاه سینمای خانگی است.

HT-C۶۵۵W همچنین توانایی پخش دیسک‌های DVD-Video / DVD ± R / DVD ± RW / CD DA / CD-R / CD-RW ،توانایی پخش دیسک DivX (شامل XVID) را داشته و همچنین قابلیت پخش فرمت‌های MP۳, DIVX, WMA, WMV, JPEG را دارد.

تجهیز به سیستم صدای فراگیر ۱/۵ کاناله، خروجی‌های کامپوزیت و کامپوننت و خروجی AV، تک دیسک، رادیو FM و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این دستگاه همچنین مجهز به سیستم صرفه‌جویی‌کننده در مصرف انرژی است و به پایه iPod/iPhone نیز مجهز است. این پایه امکان اتصال iPhone و iPod به سیستم سینمای خانگی Samsung را فراهم آورده است و در مدتی که مشغول شارژ آنها هستید، می‌توانید از آهنگ‌ها و فیلم‌های دلخواه خود لذت ببرید و البته، نباید نگران از دست دادن تلفن‌های مهم باشید.

همچنین سیستم DVD و سینمای خانگی سامسونگ، صدای بم قوی‌تر و بهتری تولید می‌کند و هیچ نیازی به بلندگوهای اضافی نیست؛ با همان بلندگوها و همان وات خروجی، صدای بم بسیار قوی‌تری خواهید شنید. ضمن اینکه طراحی فنی HT-C۶۵۵W بر این اساس بوده است تا صدایی با کیفیت تحویل دهد.

این قابلیت توان هوشمند بدون صداهای آزار دهنده در هنگام برش سیگنال‌ها را بیشتر می‌کند تا صدایی بی‌نهایت پویا و دقیق خلق کند. این امتداد زیرکانه باعث می‌شود که هرگز خللی به بازدهی صوتی سیستم وارد نیاید. این دستگاه با قیمت ۶۰۹ هزار تومان و با ضمانت سام سرویس به بازار عرضه شده است.