بازار دیجیتال- شرکت Fujitsu به‌تازگی محصولی جدید را به بازار انواع کامپیوترهای شخصی معرفی کرده است. این محصول در واقع یک اسلات کامپیوتر است که با مدل Stylistic Q۵۵۰ به بازار معرفی شده است. از آنجایی که شرکت Fujitsu یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی برای بازارهای تجاری است، انتظار می‌رود این محصول جدید هم با استقبال خریداران مواجه شود. کامپیوتر جدید این شرکت قابلیت‌های متنوعی داشته و به تازگی به صورت پیش سفارش عرضه شده است.

نمایشگر این دستگاه از نوع LED مولتی تاچ با اندازه ۱/۱۰ اینچ است که تصاویر را با وضوح WXGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه مجهز به اسلات کارت‌های حافظه هوشمند بوده و از باتری با عمر طولانی بهره می‌برد. این کامپیوتر مبتنی بر سیستم‌عامل Windows ۷ بوده و مجهز به سیستم امنیتی اثر انگشت هم هست.

این محصول دارای پردازنده Z۶۷۰ Atom بوده و از کارت گرافیک Intel GMA ۶۰۰ هم بهره می‌برد. ظرفیت هارددیسک این کامپیوتر ۳۰ گیگابایت است و ظرفیت رم آن به ۲ گیگابایت می‌رسد. این کامپیوتر ۷۷۱ گرمی از امکاناتی مانند Wi-Fi، باتری دو سلولی و طراحی باریک بهره می‌برد و در حال حاضر با قیمتی برابر ۷۲۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.