تلویزیون LED پرفروش شارپ

بــازار دیجیتــــال- مــدل LC-۴۰LE۷۰۰M به عنوان تلویزیون LED پرفروش شارپ در بازار داخلی معرفی شد. این تلویزیون ۴۰ اینچ LED دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پانل LED ژاپنی، تجهیز به چهار ورودی HDMI، مجهز به پانل ۱۰ بیتی با قابلیت تفکیک بیش از یک بیلیون رنگ، قابلیت پخش فیلم سینمایی به حالت ۲۴ فریم در ثانیه و... است.

این تلویزیون ۴۰ اینچ همچنین به خروجی صوتی SRS Trusurround XT مجهز است.

تلویزیون‌های LED شارپ علاوه بر مزیت‌های LED بر LCD دارای تکنولوژی FULL LED نیز هستند. در این پانل‌ها LEDهای زمینه در کل نقاط پانل پخش شده‌اند که به همراه کنتراست بسیار بالا، تصاویری بی‌نظیر، بسیار با کیفیت و با رنگ‌های واقعی ارائه می‌دهند؛ در حالی که در تلویزیون‌های LED دیگر که به LED حاشیه‌ای معروفند، LEDها فقط در کناره‌های پانل هستند و به دلیل عدم وجود LED در مرکز پانل، تصاویر کنتراست ضعیف‌تری دارند.

همچنین قابلیت گذردهی نور بیشتر پس زمینه در پانل که باعث راندمان بیشتر نور صفحه نمایش شده و باعث کم شدن مصرف انرژی می‌شود. در این تکنولوژی از اشعه ماورای بنفش با تکنولوژی UV۲A برای هم راستا نمودن مولکول‌های کریستال مایع استفاده می‌شود تا از نشت نور پس زمینه در هنگام تاریکی صفحه جلوگیری شود.

با تلفیق دو اثر فوق در پانل‌های X-Gen کنتراست تصویر به میزان ۶۰ درصد به نسبت پانل‌های معمولی افزایش می‌یابد.

همچنین نسبت کنتراست این تلویزیون ۱:۲.۰۰۰.۰۰۰ و شدت روشنایی آن CD/M۲ئ۴۵۰ و زاویه دید آن ۱۷۶درجه افقی و عمودی است. تجهیز به دو بلندگوی ۱۰W، تله تکست، OSD Language و... از سایر ویژگی های این تلویزیون است.

LC-۴۰LE۷۰۰M با قیمتی حدود یک‌میلیون و ۶۱۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.