همکاران سیستم- شرکت سیسکو از آغاز همکاری جدیدی با شرکت زیراکس خبر داده است تا به موجب آن سیستم چاپگر قابل حملی را تولید کند که به کاربران امکان می‌دهد صفحات مورد نظر خود را از هر دستگاه و در هر چاپگر چاپ کنند. این دو شرکت قصد دارند برای افزایش سرعت چاپ و آسانی فعالیت‌های مربوط به کارمندان ادارات برای جلوگیری از رفت‌وآمدهای اضافی در سازمان، نرم‌افزاری را مخصوص روترهای و سوئیچ‌های سازمانی ارائه دهند تا این فرآیندها با سرعت بالاتری اتفاق بیفتد و ایمنی آنها افزایش یابد.

شرکت‌های همکار سیسکو اعلام کرده‌اند که این فناوری را به محض تکمیل آن وارد بازار جهانی می‌کنند و سرویس‌های مربوطه را که قرار است توسط شرکت زیراکس ارائه شود در اختیار کاربران می‌گذارند. این سرویس‌ها که مخصوص پایگاه‌های داده و سرورهای UCS سیسکو ساخته می‌شوند، قابلیت یاد شده را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌گذارند.

با در اختیار داشتن سیستم چاپگر همراه یک کارمند می‌تواند اسناد مورد نظر خود را از گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی موجود به سرویس مربوطه ارسال کند تا این اسناد به تمامی چاپگرها در سازمان ارسال شود. پس از این جریان کارمند می‌تواند به هر یک از این چاپگرها مراجعه کند و با فشردن کلید چاپ، صفحه مورد نظر خود را روی کاغذ در اختیار بگیرد.

این فناوری جدید می‌تواند مشکل موجود در سازمان‌ها مبتنی بر تداخل دستگاه‌های الکترونیکی همراه با چاپگرها را از بین ببرد و به سازمان‌ها امکان دهد در فرآیند چاپ اسناد سازمانی قابلیت‌های بیشتری در اختیار داشته باشند.