یک واکمن جیبی با طراحی مدرن

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع پخش‌کننده‌های موسیقی قابل حمل معرفی کرده است. این محصول جدید پخش‌کننده مدل NWZ-B۱۶۰ از سری Walkman این شرکت است. این دستگاه باریک و کوچک می‌تواند موسیقی را با کیفیتی مناسب برای کاربرانش پخش کند. B۱۶۰ در واقع یک پخش‌کننده کوچک جیبی است که طول آن به کمتر از ۱۰ سانتیمتر و وزن آن تنها به ۲۸ گرم می‌رسد. این دستگاه مشکل مدل‌های قبلی درباره عمر کم باتری را مرتفع کرده و به این ترتیب کاربران آن می‌توانند در هر بار شارژ تا ۱۸ ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش کنند.

از طرفی طراحی مدرن و جالب این محصول شانس موفقیتش در بازار را افزایش داده است. این دستگاه مجهز به تکنولوژی جست‌وجوی آهنگ بوده و به این دلیل امکان پیدا کردن سریع آهنگ مورد نظر کاربران را برایشان فراهم می‌آورد. این محصول همچنین از یک گیره کوچک برای اتصال راحت به لباس کاربران و در واقع جا به جایی آسان بهره می‌برد. کاربران این محصول می‌توانند از پورت USB آن برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال فایل استفاده بکنند.

این دستگاه که در رنگ‌های متنوع آبی، قرمز، سبز، صورتی و مشکی طراحی و تولید شده، قرار است از ماه ژوئن به طور رسمی به بازار عرضه شود.

پخش‌کننده NWZ-A۸۴۵ هم یکی دیگر از محصولات جدید و البته پرفروش Sony در بازار است. این دستگاه با طراحی مدرن و جالبش در واقع یک پخش‌کننده چند رسانه‌ای قابل حمل است که امکان پخش و اجرای فایل‌های مختلف موسیقی و فیلم را به کاربرانش می‌دهد. این محصول مجهز به یک نمایشگر LCD نسبتا بزرگ با اندازه ۸/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح مناسب ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

طراحی A۸۴۵ آن را به یک پخش‌کننده جیبی و کوچک تبدیل کرده است و از تکنولوژی کاهش صداهای زاید محیطی هم بهره می‌برد. این دستگاه دارای امکانات مختلف دیگری مانند رادیوی FM، ضبط صدای دیجیتالی، نمایش عکس و فایل‌های متنی هم هست. این محصول که یکی از پرفروش‌ترین پخش‌کننده‌های Sony در دو ماه اخیر بوده است، با قیمتی در حدود ۱۷۰ دلار به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.