دوربین‌های عکاسی جدید با امکانات مدرن

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic به تازگی محصولات جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین‌های عکاسی دیجیتال در واقع با هدف افزایش قدرت، ارتقای دقت عملکرد و نزدیک‌تر شدن به سلیقه کاربران علاقه‌مند به سفر و گردش طراحی و تولید شده‌اند. به این ترتیب دوربین مدل DMC-TZ۲۰ انتخاب مناسبی برای اهالی سفر بوده، مدل DMC-FT۳ امکان گرفتن عکس‌های بهتر در فضای باز و خارج از خانه را فراهم آورده، مدل DMC-FX۷۸ پاسخی به کاربران علاقه‌مند به در اختیار داشتن امکانات مختلف بوده و دوربین‌های سری جدید S این شرکت هم علاوه بر سادگی در طراحی، کاربری آسان و هوشمندی در عملکرد را هم برای کاربرانش به همراه می‌آورد.

این دوربین‌های جدید دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده و از پردازنده قوی mega OIS بهره می‌برند. این محصولات دارای امکان تنظیم هوشمند حساسیت بوده و به این ترتیب امکان عکاسی در شرایط فوری را هم فراهم می‌آورند.

این دوربین‌ها همچنین برای طرفداران شبکه‌های اجتماعی هم انتخاب مناسبی هستند؛ چون امکان آپلود سریع عکس و فیلم را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. کاربران این دوربین‌ها همچنین امکان ثبت عکس در شرایط آب و هوایی مختلف را در اختیار دارند.