لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت HP

بازار دیجیتال- مدل از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت HP در بازار داخلی است. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۳- ۲.۵۳GHZ ،رم سه گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکیINTEL HD UP TO ۱۲۴۱ MB، وب کم، بلوتوث ، WIFI، دی وی دی رایتر و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت ۸۵۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل HP PAVILION G۶-۱۰۴۱ از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت این برند در بازار داخلی است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۳-۲.۵۳GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۵/۱۵ اینچ است. تجهیز به دی وی دی رایتر، کارت گرافیکی AMD RADEON با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، وب کم،WIFI، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت ۹۸۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل HP PAVILION DM۳-۱۰۴۰ یک لپ‌تاپ سبک وزن ارزان‌قیمت است که به پردازندهINTEL PENTIUM SU۴۱۰۰-۱.۳ GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکیINTEL GRAPHIC ۴۵۰۰MHD با ظرفیت یک گیگابایت، وب‌کم، بلوتوث، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور نیز با قیمت ۷۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.